Search This Blog

Tuesday 3 May 2011

Kenape Aku Jadi Macm ni...

Askum n selamat pagi...pagi2 lagi dah hujan..lepas kena hujan, terus rasa tak sihat n rasa mcm nak demam pun ade..haizzz..Kena roti telur sekeping, kopi segelas, terus aku duduk di tepi tangga sambil menyedup asap yang membahayakan nyawa aku sendiri tu..aku dalam proses untuk berhenti daripada merokok...harap2 aku berjaya..Perasaan cemburu...adakah perasaan tu baik atau tak baik...aku yakin bahawa perasaan cemburu ni ada baik dan buruknye..haish..aku sayangkan dia..hanya tuhan saje yang tahu...aku sentiasa nak dia gembira, sihat dan tak runsing2 memikirkan masalah..tapi kadang2 aku tak leh menipu diri aku yang aku memang cemburu bila ada lelaki  yang cuba mendekati dia...aku tidak thu kenape perasaan itu wujud, tapi aku risau sgt kalau ade bnda yang buruk berlaku pada dirinya..ya allah ya tuhanku..engkau lindungi lah dia dari malapetakamu ya allah..amin..

No comments:

Post a Comment