Search This Blog

Monday 2 May 2011

Lemaunyeee Nak Start Keje~~~

Ni la padahnye kalau cuti lama2..nak start balik keje dah mcm ayam berak kapur dah...haizzz..keje betimbun2 atas meja, tak tahu mana nak wat dulu..kalau la dapat power wizard ke, nenek kebayan ke, kan ke best..hehehehe..owh, becakap pasal nenek kebayan, ape la nenek kebayan ku sedang buat skunk ni kan..heheh.. dlaam sibuk2 ni, kadang2 wajahnya berlari2 di depan mata ku, bila ku kelip, rupanya itu adalah angin rindu yang menerjah..Asam garam kehidupan, ada kalanye hari benar2 cerah dan bersinar2, kadangkala langit hitam bak sangka kala yang datang, kadang2, ia mendung bagai menyimpan gempita, tetapi ia berlalu menggantikan langit biru yang terbentang luas..haiz...mengeluh lagi..itu je la yang aku tau kebelakangan ini..dah nak dekat lunch time ni, tapi keje tak abeh2 lagi, nak makan ape eh hari ni? tapi mcm tak lapar, tapi kalau tak makan takut lapar lak tengah2 hari kang..hm aku tapau mee goreng atau bihun goreng je la..

1 mei hari tu, sorang lagi kawan baik aku dah betunang, haikal namanye, dalam banyak2 member2, Haikal ni la paling respek, dengan kematangan dia, bak kata org leh jadi leader la..tapi tak dapat pegi majlis pertunangan dia sebb masa tu aku ngan boy balik kampung, hmm, to Haikal, kitaorg semua doakan ko bahagia sampai anak cucu..to fatihah @ tihah, ko jaga haikal elok2.hehehe..antara banyak2 couple masa kat diploma dulu, Diorg ni la antara salah satu couple yang berjaya sehingga ke jinjang pertunangan...Congrats bro..

to my little sakura, thanks sbb letak gambar naruto kat belah kiri, hehehe, leh tak letak gadjet gambar sakura lak kat belah kanan? atas ke bawah ke? hehehe...sesekali aku jeling kat printer sebelah ni...kosong jew arini..dia bz sket, tapi takpe..aku tetap akan menunggu.... :)

No comments:

Post a Comment