Search This Blog

Wednesday 4 May 2011

Pelangi Yang Menghilang...

hm...aku dapat merasakannya..dia seperti akan hilang dalam terang...adakah mungkin salah aku? mungkin cara hidupku langsung tak sama dengannya? mungkin bnyak perkara yang menyebabkan keserasian itu tidak wujud?atau mungkin telah ditetapkan oleh Ilahi bahawa dirinya bukan milikku? Kadang kala kita manusia terlalu banyak menyoal, tetapi tidak banyak menjawab persoalan yang sering kita timbulkan...hmm...mungkin diriku ini hanya pembawa malang pada dirinya, mungkin diriku ini hanya menambah derita dihatinya..fuhhhh...kadangkala kumerasakan sangt berat untuk ku menghadapinya..tetapi aku merasakan bahawa aku akan melaluinya sekali lagi..apa yang patut aku lakukan sekarang? adakah aku perlu menyerahkan segalanya kepada Tuhan yang maha esa...blurrr~

No comments:

Post a Comment